Salgsbetingelser - Bedrift

Generelt

Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg av varer fra Onegolf AS til næringsdrivende. Salgsbetingelsene utgjør sammen med skriftlig korrespondanse i forbindelse med opprettelse av ordre, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet.

Næringskjøp er blant annet regulert i markedsføringsloven, personopplysningsloven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven. Her finnes det mer informasjon om rettigheter og plikter ved kjøp.

1. Parter

Selger: Onegolf AS, Forretningsadresse: Frosterudveien 45, 1832 Askim, Postadresse: Frosterudveien 45, 1832 Askim, registrert i Brønnøysund-registeret med org.nr.: 926 916 793, telefon: 464 04 034, e-post: post@onegolf.no, og blir i det følgende benevnt "vi", "oss" eller "selger". Kjøper: det firmaet som er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende benevnt "dere", "deres" eller "kjøper".

2. Bestillings- og avtaleprosess

Deres bestilling er bindende når ordre registreres i vårt nettbutikksystem. Vi er samtidig bundet av deres bestilling hvis denne ikke avviker fra det som er tilbudt av oss, vår markedsføring eller på annen måte.

3. Opplysninger gitt

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt, vår markedsføring eller på annen måte. Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere bestillingen eller del av denne, dersom produktet er utgått, utsolgt eller på annen måte ikke er tilgjengelig hos oss eller våre leverandører.

4. Priser

Alle priser er oppgitt eksklusive merverdiavgift. Totalkostnaden inklusive merverdiavgift for kjøpet vil fremkomme på faktura, og inkludere alle utgifter forbundet med samme.

5. Betaling

Kjøpesummen gjøres opp gjennom en av betalingsløsningene tilgjengelig i nettbutikken, og betingelsene styres derfor av kjøpers avtale med tredjepart.

6. Levering og forsinkelse

Levering av produktene skjer i henhold til valgt leveringsmetode da ordre ble opprettet via nettbutikken, såfremt ikke annet er skriftlig avtalt. Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi dere informasjon så fort vi har kunnskap om dette, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt. Avhengig av produktenes art og forsinkelsens lengde kan dere etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve levering, kreve erstatning eller heve avtalen.

7. Undersøkelse av produktene

Etter at produktene er mottatt, bør dere, så snart dere har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med tilbudet, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler.

8. Rettigheter ved feil og mangler (Reklamasjon)

Reklamasjon må skje innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget eller burde vært oppdaget. Dersom produktene har feil eller mangler kan dere etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Feilen må foreligge når dere får produktet i besittelse. Melding om feil og mangler ved produktet kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Vi anbefaler av bevishensyn at reklamasjonen sendes oss skriftlig. Vi vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner, herunder mottak av varer som sendes tilbake til oss for inspeksjon eller feilretting.

9. Vareretur

Det aksepteres ikke retur med mindre annet er avtalt skriftlig.

Ved feilbestilling av lagerført vare aksepteres retur kun dersom varsel gis innen 14 virkedager etter at varen er mottatt. Det forutsettes i slike tilfeller at kjøper bærer alle kostnader forbundet med frakt etc., samt at varen fremstår som ny når den mottas av Onegolf AS.

Vareretur som skyldes brekkasje, manko, eller feillevering, må rapporteres til Onegolf AS senest 8 virkedager etter mottagelse. All vareretur skal forhåndsgodkjennes og forsendelsesmåte avtales. Kun feil forårsaket av Onegolf AS (feil varer, feilleveringer eller reklamasjon på kvalitet) gir grunnlag for retur.

10. Særlige vilkår for tilpassede varer (Custom Fit)

Alle spesialtilpassede varer er unntatt retur- og angrerett, med mindre annet er spesifikt avtalt i hvert enkelt tilfelle.

11. Personopplysninger

Vi behandler i utgangspunktet bare firmaopplysninger som oppgis til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deres firma.

I de tilfeller hvor vi behandler firmaopplysninger som også inneholder personopplysninger, og som blir benyttet til andre formål, for eksempel for å sende informasjon om tilbud osv., gjøres dette bare når den personen det gjelder har samtykket til det. Personer som har personopplysninger behandlet av oss vil til enhver tid kunne få innsyn, mulighet for å få rette feil opplysninger, få dem sperret eller slettet.

12. Tvister

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Løses ikke saken i minnelighet avtales Follo og Nordre Østfold tingrett som verneting.

Welcome to Shopify Store

I act like: