Via nettbutikken selger vi våre produkter, både fysiske og digitale, direkte til privatpersoner og bedrifter i hele Norge. Dersom du brenner inne med spørsmål etter å ha lest informasjonen under, kan du kontakte oss for mer info.
Betaling
Hos oss kan du selv velge hvordan du ønsker å betale. Utsjekkingen er kryptert, og kortinformasjon mv. lagres selvsagt ikke av oss. Vi tilbyr for tiden følgende alternativer:
Vipps - Vi tilbyr enkel og rask betaling via Vipps. Her kan du velge å betale via appen, eller bank- og kredittkort.
Klarna - Dersom det passer bedre å motta faktura eller dele opp betalingen, er dette alternativet for deg.
Frakt
Alle pakker sendes ut via vår logistikkpartner Posten/Bring, med normal leveringstid på 2-5 virkedager. Fast lavpris på pakke i postkassen er kr 59,- pr. bestilling, men dersom du handler for over kr 2 500,- spanderer vi leveransen! I tillegg tilbyr vi flere andre fraktprodukter tilpasset dine behov, inkludert pakke til bedrift.
Retur
Dersom du ønsker å avbestille, gjelder vanlig norsk angrerett på 14 virkedager. Vi forutsetter at produktene er uåpnet og uskadde når vi mottar dem. Du må selv stå for porto.
Ved reklamasjon betaler vi selvsagt for returfrakt. I enkelte tilfeller godtar vi også dokumentasjon i form av bilder.
Både retur og reklamasjon må avtales med vår kundeservice i forkant. Forsendelser som ankommer vårt lager uten slik avtale vil ikke refunderes eller sendes ut på nytt.